Ώρες κοινού: Δευ - Παρ 8:00 - 14:00

Ορισμός Αντιδημάρχων Δήμου Φαιστού για την περίοδο από 01-01-2025 έως 31-12-2025

Ο Δήμαρχος ΦΑΙΣΤΟΥ,

ΝΙΚΟΛΙΔΑΚΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ

 

έχοντας υπόψη:

  • Τα άρθρα 59 και 282 παρ 16 του Ν.3852/10, όπως ισχύουν
  • Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2021 της Ε.Σ.Υ.Ε. για τον Δήμο σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους «23.994» κατοίκους.
  • Το γεγονός ότι ο Δήμος ΦΑΙΣΤΟΥ έχει ( 03) Δημοτικές Ενότητες.
  • Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’ 87), όπως αντικαταστάθηκε από την παρ.1 του άρθρου 68 του Ν.4555/2018 (Α’ 133) Πρόγραμμα Κλεισθένης Ι, αναφορικά με τον ορισμό των Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση του Δημάρχου και από το άρθρο 5 του Ν.4623/2019 (Α’ 134).
  • Τις διατάξεις του άρθρου 2 του Ν. 3852/2010 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
  • Την υπ’ αριθ. 28549/16.04.2019 (ΦΕΚ 1327/17.04.2019 τεύχος B’) απόφαση ΥΠ.ΕΣ. “Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας, σύμφωνα με το ν. 3852/2010, όπως ισχύει.”
  • Τις διατάξεις του άρθρου 92 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’ 87), όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 33 του Ν.4483/2017 (Α’ 107) και της παρ. 3 ε’ άρθρου 3 ν.4051/2012 (Α’ 40), αναφορικά με την αντιμισθία.
  • Την εγκύκλιο ΥΠ.ΕΣ. εγκ.1333/110822/27-12-2023: « Αντιδήμαρχοι » από την ερμηνεία της οποίας προκύπτει ότι στο Δήμο μπορεί να ορισθούν έως πέντε (5) έμμισθοι και έως δύο (2) άμισθοι Αντιδήμαρχοι.
  • Τον Οργανισμό Εσωτερικών Υπηρεσιών του Δήμου. (ΦΕΚ 1943/30-08-2011 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει ).
  • Την 35/2023 απόφαση του Π.Π. Ηρακλείου με την οποία επικυρώθηκαν τα αποτελέσματα των δημοτικών εκλογών της 08ης /10/2023 για το Δήμο Φαιστού.
  • Τα από 20/12/2023 και 28/12/2023 πρακτικά ορκωμοσίας ,της νέας δημοτικής αρχής για την περίοδο από 2024-2028.
  • Tην υπ αριθμ 2056 /30/12/2023 απόφαση  δημάρχου  με  την  οποία  ορίστηκαν   οι αντιδήμαρχοι   για την περίοδο 01-01-2024 έως 31­-12-2024.
  • Την 81/16/01/2024 απόφαση  ορισμού εντεταλμένου δημοτικού  συμβούλου
  • Τις 270/26/02/2024 και 709/07/06/2024 αποφάσεις δημάρχου με τις  οποίες  τροποποιήθηκε η  2056/30/12/2023 αρχική  απόφαση  σχετικά   με τις  αρμοδιότητες   του  Αντιδημάρχου κ. Αλεξάκη  Γεωργίου.
  • Την ανάγκη  ορισμοί  αντιδημάρχων για  την   περίοδο  από 01-01-2025 έως 31-12-2025.

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ

Ορίζουμε Αντιδημάρχους με θητεία από 01-01-2025 έως 31-12-2025 τους Δημοτικούς συμβούλους της παράταξης του Δημάρχου ως εξής:

Αντιδήμαρχοι :

 

1. κ. Φασομυτάκης Ιωάννης του Ζαχαρία (Έμμισθος Αντιδήμαρχος) Τεχνικών Υπηρεσιών με τις παρακάτω αρμοδιότητες:

Α. καθ’ ύλην

  1. Τεχνικών Υπηρεσιών:
  • Παρακολούθηση των Τεχνικών Έργων – Έργων αυτεπιστασίας
  • Έργων Οδοποιίας Εγγειοβελτιωτικών έργων
  • Παρακολούθηση πάσης φύσεως μελετών στο σύνολο του Δήμου
  • Διαμόρφωση Υπαίθριων Χώρων, συντήρηση και επίβλεψη χώρων πρασίνου του Δήμου.
  • Κτιριακών Έργων και εγκαταστάσεων/Συντήρησης Σχολικών Κτιρίων
  • Ηλεκτρομηχανολογικών Έργων & Κυκλοφοριακών Ρυθμίσεων – Σηματοδότηση (Γενικώς θέματα και έργα κυκλοφορίας)
  • Καθημερινότητα (καταστάσεις δρόμων – κοινοχρήστων χώρων)
  • Ελέγχου Κατασκευών
  • Μηχανήματα έργων
  1. Ανάπτυξης
  • Τα πάσης φύσεως θέματα προσωπικού όλων των υπαλλήλων του Δήμου .
  • Την υπογραφή των εγγράφων που είναι συναφή με τις αρμοδιότητες του καθώς και τη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής ,και τη θεώρηση των φωτοαντιγράφων.

Β. Κατά τόπο αρμοδιότητα για την Δημοτική ενότητα Τυμπακίου και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Την ευθύνη λειτουργίας των Δημοτικών Υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη Δημοτική Ενότητα Τυμπακίου.
  • Τη μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού των υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στην Δημοτική Ενότητα Τυμπακίου.
  • Τη συνεργασία με τους Προέδρους των Δημοτικών Κοινοτήτων της δημοτικής Ενότητας Τυμπακίου.
  • Την υπογραφή με εξουσιοδότηση Δημάρχου βεβαιώσεων και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Τυμπακίου.
  • Τέλεση πολιτικών Γάμων .
  • Την αρμοδιότητα και την ευθύνη της υποβολής προτάσεων για την καλύτερη οργάνωση, τη βελτίωση της λειτουργίας και τη στελέχωση των υπηρεσιών της αρμοδιότητάς του.
  • Την αρμοδιότητα να διεκπεραιώνει ειδικά θέματα που θα ανατίθενται σε αυτόν εκ μέρους του Δημάρχου.

2. κ. Αρμουτάκη Ροδουσάκη Βασιλεία του Ζαχαρία (Έμμισθη Αντιδήμαρχο) παιδείας, δια βίου μάθησης, και υγείας με τις παρακάτω αρμοδιότητες:

Α. καθ’ ύλην

  • Παιδείας, δια βίου μάθησης ,δημοτικής βιβλιοθήκης
  • Υγείας
  • Καταστήματα Υγειονομικού Ενδιαφέροντος.

Β. κατά τόπο αρμοδιότητα για την Δημοτική ενότητα Μοιρών με τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Την ευθύνη λειτουργίας των διοικητικών υπηρεσιών, Δημοτικής Κατάστασης, Ληξιαρχείου που είναι εγκατεστημένες στη Δημοτική Ενότητα Μοιρών.
  • Τη συνεργασία με τους Προέδρους των Δημοτικών Κοινοτήτων της δημοτικής Ενότητας Μοιρών .
  • Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών Δημοτικής κατάστασης και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις Διοικητικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Μοιρών.
  • Τη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής και τη θεώρηση των φωτοαντιγράφων.
  • Τέλεση πολιτικών Γάμων .
  • Την αρμοδιότητα και την ευθύνη της υποβολής προτάσεων για την καλύτερη οργάνωση, τη βελτίωση της λειτουργίας και τη στελέχωση των υπηρεσιών της αρμοδιότητάς της.

Την αρμοδιότητα να διεκπεραιώνει ειδικά θέματα που θα ανατίθεται σε αυτήν, εκ μέρους του Δημάρχου.

3. κ. Κωνσταντουλάκης Αντώνιος του Μιχαήλ,( Έμμισθο Αντιδήμαρχο) με τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Πολιτική προστασία, συντονισμός και επίβλεψη του έργου της πολιτικής προστασίας, για την πρόληψη, ετοιμότητα και αντιμετώπιση των καταστροφών στην περιοχή αρμοδιότητας του Δήμου.
  • Πολιτική Άμυνα
  • Δημοτικές παραλίες.
  • Κοινωνικής πρόνοιας, απασχόλησης,
  • Προγραμμάτων : «Εναρμόνιση οικογενειακής και επαγγελματικής ζωής ΕΣΠΑ», «βοήθειαστο σπίτι», «ΚΔΑΠ», «Κέντρο κοινότητας »
  • Πολιτισμού, εθελοντισμού, Νέας Γενιάς

( Αρμοδιότητες στον τομέα εμπορίου )

  • Χορήγηση αδειών λειτουργίας περιπτέρων.
  • Οργάνωση και λειτουργία λαϊκών αγορών.
  • Άδειες λαϊκών αγορών
  • Άδειες πλανόδιου και στάσιμου εμπορίου
  • Την αρμοδιότητα να διεκπεραιώνει ειδικά θέματα που θα ανατίθενται σε αυτόν εκ μέρους του Δημάρχου.
  • Την υπογραφή των εγγράφων που είναι συναφή με τις αρμοδιότητές του.

4. κ. Αλεξάκης Γεώργιος του Ιωάννη , Αντιδήμαρχο (Έμμισθο) με τις παρακάτω αρμοδιότητες:

Α. καθ’ ύλην

  • Περιβάλλοντος , καθαριότητας :
  • Καθαριότητα όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας του Δήμου, της αποκομιδής και διαχείρισης των απορριμμάτων και αποβλήτων, της οργάνωσης και διάθεσης των μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού που απαιτούνται κάθε φορά σε κεντρικό επίπεδο.
  • Τον τομέα της άρδευσης του Δήμου Φαιστού.
  • Τα δημοτικά  κοιμητήρια   του  δήμου Φαιστού

Β. Κατά τόπο αρμοδιότητα για την Δημοτική ενότητα Ζαρού με τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Την ευθύνη λειτουργίας των διοικητικών υπηρεσιών, Δημοτικής Κατάστασης, Ληξιαρχείου που είναι εγκατεστημένες στη Δημοτική Ενότητα Ζαρού.
  • Τη συνεργασία με τους Προέδρους των Δημοτικών Κοινοτήτων της δημοτικής Ενότητας Ζαρού.
  • Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών Δημοτικής κατάστασης και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις Διοικητικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Ζαρού.
  • Τη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής και τη θεώρηση των φωτοαντιγράφων.
  • Τέλεση πολιτικών Γάμων .
  • Την αρμοδιότητα και την ευθύνη της υποβολής προτάσεων για την καλύτερη οργάνωση, τη βελτίωση της λειτουργίας και τη στελέχωση των υπηρεσιών της αρμοδιότητάς της.

Την αρμοδιότητα να διεκπεραιώνει ειδικά θέματα που θα ανατίθεται σε αυτόν, εκ μέρους του Δημάρχου.

5. κ. Ντισπυράκη Γεώργιο του Βενιζέλου ( Έμμισθο Αντιδήμαρχο ), οικονομικών με τις παρακάτω αρμοδιότητες:

Α. Προϋπολογισμού-απολογισμού

  • Λογιστηρίου-Διπλογραφικού συστήματος ΟΤΑ
  • Εσόδων-Εξόδων-Ταμείου
  • Προμηθειών
  • Περιουσίας
  • Μίσθωσης Ακινήτων
  • Διαχείριση υλικών και αποθεματικού εξοπλισμού Γραφείων
  • Την αρμοδιότητα να συνυπογράφει βεβαιωτικούς καταλόγους

Β. Την υπογραφή των εγγράφων που είναι συναφή με τις αρμοδιότητές του.

Γ. Τη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής και τη θεώρηση των φωτοαντιγράφων.

6. κ. Βεϊσακης Στέλιος του Στεφάνου,(Άμισθο Αντιδήμαρχο)με την παρακάτω αρμοδιότητα:

  • Τα πάσης φύσεως θέματα αθλητισμού και αθλητικών εγκαταστάσεων, του Δήμου Φαιστού.
  • Την αρμοδιότητα να διεκπεραιώνει ειδικά θέματα που θα ανατίθενται σε αυτόν εκ μέρους του Δημάρχου.
  • Την υπογραφή των εγγράφων που είναι συναφή με τις αρμοδιότητές του.

7. κ. Μαλεφιτσάκης Εμμανουήλ του Ελευθερίου, (Άμισθο Αντιδήμαρχο) με τις παρακάτω αρμοδιότητες :

  • Τα πάσης φύσεως θέματα Πρωτογενούς τομέα, ζωικής και φυτικής παραγωγής .
  • Τουριστικής ανάπτυξης.
  • Την υπογραφή των εγγράφων που είναι συναφή με τις αρμοδιότητές του.

Θέματα αναπληρώσεων:

  • Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος Αντιδημάρχου, τις καθ’ ύλην αλλά και τις κατά τόπο αρμοδιότητες θα ασκεί ο Δήμαρχος.
  • Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντα του θα ασκεί ο Αντιδήμαρχος Φασομυτάκης Ιωάννης.

Η παρούσα απόφαση να δημοσιευτεί:

  1. Στο πρόγραμμα «Διαύγεια:
  2. Να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου,
  3. Να αναρτηθεί στον πίνακα ανακοινώσεων του Δήμου.

 

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ

 

Νικολιδάκης Γρηγόριος

Σχετικά Αρχεία

# Αρχείο Περιγραφή Μέγεθος αρχείου
1 pdf Ορισμός Αντιδημάρχων Δήμου Φαιστού για την περίοδο από 01-01-2025 έως 31-12-2025 Αρ. Πρωτ. 15890/31-12-2024
239 KB
Previous Πρόσκληση Σύγκλησης 37ης 2024 Έκτακτης Κατεπείγουσας δια Περιφοράς Συνεδρίασης Δημοτικού Συμβουλίου

Μέσω της επίσημης διαδικτυακής πύλης του Δήμου Φαιστού μπορείτε να είστε ενημερωμένοι για όλα όσα συμβαίνουν.

Χρήσιμα Links

Επικοινωνία

Πάροδος 25ης Μαρτίου 1, Μοίρες, 70400, Ηράκλειο

Ώρες Κοινού:

Δευ – Παρ: 8:00 – 14:00

Δήμος Φαιστού © 2023. All Rights Reserved

Μετάβαση στο περιεχόμενο