Τρίτη, 21 Νοεμβρίου 2017

  • ώρα πρόβλεψης:20:00
  • λίγες τοπικές νεφώσεις, 12 ºC
  • άνεμος: 3 μποφώρ
  • πηγή: www.meteo.gr

Διαβουλεύσεις

Εκδηλώσεις

Νοέμβριος  2017
Κυρ Δευ Τρι Τετ Πεμ Παρ Σαβ
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<< >>

Οδηγίες για την ηλεκτρονική υποβολή αιτημάτων

Η βελτίωση της εξυπηρέτησης των πολιτών και των επιχειρήσεων αποτελεί βασικό στόχο των ηλεκτρονικών Υπηρεσιών της διαδικτυακής Πύλης του Δήμου Φαιστού. Στόχος μας είναι η εύκολη ηλεκτρονική διεκπεραίωση συναλλαγών με τις Δημοτικές υπηρεσίες, χωρίς ταλαιπωρία και απώλεια χρόνου.
Στις ενότητες που ακολουθούν μπορείτε να αντλήσετε πληροφορίες για την υποβολή των ηλεκτρονικών αιτημάτων, την πιστοποιήση χρήστη και την πρόσβαση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες :

 

Υποβολή ηλεκτρονικών αιτημάτων
Οδηγίες Χρήστη
Πρόσβαση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες


Ο Δήμος Φαιστού (μέσω της διαδικτυακής πύλης ) θέτει στη διάθεσή των Δημοτών του, την Υπηρεσία ηλεκτρονικής Υποβολής Αιτημάτων.

Η πιλοτική αυτή ηλεκτρονική υπηρεσία παρουσιάζει την πρώτη εφαρμογή "υποβολής επιλεγμένων ηλεκτρονικών αιτημάτων".
Σε πρώτη φάση, η ηλεκτρονική υποβολή αιτημάτων αφορά προσωρινά στις παρακάτω υπηρεσίες :

 

  •  
    • Γενική αίτηση

Αφού εντοπίσετε την υπηρεσία που σας ενδιαφέρει, επιλέξτε την (κάντε κλικ πάνω της) για να μεταφερθείτε στη σελίδα της, όπου θα βρείτε χρήσιμες πληροφορίες και το σύνδεσμο για να την υποβάλετε ηλεκτρονικά. Στη συνέχεια ακολουθείτε τις αναγραφόμενες οδηγίες (οδηγίες Χρήστη) και συμπληρώνετε τα απαραίτητα στοιχεία.


Μια νέα σειρά ηλεκτρονικών αιτημάτων που αφορούν στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες θα είναι σύντομα διαθέσιμες σε επιχειρήσεις και μεμονωμένους πολίτες, μέσω της διαδικτυακής Πύλης του Δήμου. Σταδιακά και όπως έχει οριστεί, θα αυξάνεται ο αριθμός των ηλεκτρονικών αιτημάτων.

Απαραίτητη προϋπόθεση για την ηλεκτρονική υποβολή αιτημάτων είναι η εγγραφή σας ως χρήστης στη διαδικτυακή πύλη. Αφού κάνετε εγγραφή, μπορείτε να προχωρήσετε στην υποβολή αιτημάτων.


Οδηγίες χρήστη

  • Για να γίνετε χρήστης στη διαδικτυακή μας πύλη, πρέπει να ακολουθήσετε τη διαδικασία πιστοποίησης ταυτότητας απλού χρήστη (Επιπέδου Α).
    Η πιστοποίηση ταυτότητας Επιπέδου Α, γίνεται από τον ίδιο τον πολίτη με την απλή καταχώρηση προσωπικών στοιχείων στο σύστημα. Η είσοδός τους στο σύστημα είναι ελεγχομένη και γίνεται με την χρήση «ονόματος χρήστη» (username) και «συνθηματικού» (password) που οι ίδιοι ορίζουν. Μετά την επιτυχή εισαγωγή στο σύστημα, κάθε χρήστης Επιπέδου Α έχει δικαίωμα υποβολής αιτήματος.

    Ο πολίτης υποχρεούται να παραλάβει προσωπικά τα αποτελέσματα των αιτημάτων του (πιστοποιητικά, δικαιολογητικά κ.α ) και με επίδειξη της Αστυνομικής Ταυτότητας ή του Διαβατηρίου του από την αντίστοιχη Υπηρεσία του Δήμου. Για την Εγγραφή σας επισκεφτείτε τον ακόλουθο σύνδεσμο : Εγγραφή Χρήστη
    Εγγραφείτε λοιπόν τώρα και απολαύστε τα προνόμια της νέας ηλεκτρονικής εποχής!

  • Κάθε χρήστης (Επιπέδου Α) μπορεί να γίνει εξουσιοδοτημένος χρήστης (Επιπέδου Β) εφόσον το επιθυμεί, ακολουθώντας την σύντομη διαδικασία πιστοποίησης που γίνεται από την ορισμένη Αρμόδια Υπηρεσία του Δήμου με απλή επίδειξη της Αστυνομικής Ταυτότητας ή του Διαβατηρίου.

  • Αν λοιπόν είστε ήδη χρήστης στη διαδικτυακή μας πύλη, μπορείτε να γίνετε Εξουσιοδοτημένος Χρήστης (δηλαδή χρήστης : Επιπέδου Β)
    Η πιστοποίηση ταυτότητας Επιπέδου Β, γίνεται με την προσωπική παρουσία του Πολίτη στην Αρμόδια Υπηρεσία του Δήμου και με την επίδειξη της Αστυνομικής Ταυτότητας ή του Διαβατηρίου του.Η είσοδός του στο σύστημα είναι ελεγχομένη και γίνεται με την χρήση «ονόματος χρήστη» (username) και «συνθηματικού» (password).

    Κάθε πιστοποιημένος χρήστης έχει δικαίωμα να υποβάλλει αιτήματα, αλλά και να λαμβάνει δικαιολογητικά ή πιστοποιητικά ταχυδρομικώς. Επίσης έχει δικαίωμα πρόσβασης σε προσωπικά δεδομένα όπως π.χ. οικονομικές οφειλές, κλίσεις, εκκρεμότητες κτλ. Τα πιστοποιητικά ή τα δικαιολογητικά που αναζητούνται από τον πιστοποιημένο χρήστη, αποστέλλονται αυτομάτως ταχυδρομικώς από την αρμόδια αντίστοιχη υπηρεσία του Δήμου (με επιβάρυνση του παραλήπτη) στην ορισμένη από τον χρήστη Διεύθυνση.

  • Κάθε Πολίτης έχει πρόσβαση στα αναφερόμενα επίπεδα πιστοποίησης ταυτότητας.


Η πρόσβαση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες γίνεται από :


α) το πεδίο της Υπηρεσίας των e - αιτημάτων στην αρχική σελίδα.

  • Αναζητήστε το αίτημα που σας ενδιαφέρει πληκτρολογώντας γράμματα ή συλλαβή από την ονομασία του αιτήματος.

  • Επιλέξτε μία από τις παρεχόμενες υπηρεσίες, συμπληρώστε όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες με ιδιαίτερη προσοχή. Για να υποβάλετε τη δήλωση, επιλέξτε το σύνδεσμο "Αποστολή ψηφιακής αίτησης.... ".

  • Οδηγήστε στην ειδική σελίδα επεξεργασίας του επιλεγμένου ηλεκτρονικού αιτήματος. Εδώ έχετε τη δυνατότητα καθορισμού του ηλεκτρονικού μέσου απάντησης και του τρόπου παραλαβής του εγγράφου. Συμπληρώνετε την αίτηση με τα στοιχεία σας και επιλέγετε "αποστολή". Αν η αποστολή είναι επιτυχής λαμβάνεται το ακόλουθο μήνυμα :

    "Ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας. Ο κωδικός του αιτήματός σας είναι ...... Κρατήστε αυτόν τον κωδικό για να παρακολουθείτε την κατάσταση του αιτήματός σας."


β) την ενότητα των e-υπηρεσιών .

  • Επιλέξτε την υπηρεσία που σας ενδιαφέρει από το μενού "Για Πολίτες" ή "Για Επιχειρήσεις".

  • Συμπληρώστε όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες με ιδιαίτερη προσοχή. Για να υποβάλετε τη δήλωση, επιλέξτε το σύνδεσμο " Αποστολή ψηφιακής αίτησης.... ".

  • Οδηγήστε στην ειδική σελίδα επεξεργασίας του επιλεγμένου ηλεκτρονικού αιτήματος. Εδώ έχετε τη δυνατότητα καθορισμού του ηλεκτρονικού μέσου απάντησης και του τρόπου παραλαβής του εγγράφου. Συμπληρώνετε την αίτηση με τα στοιχεία σας και επιλέγετε "αποστολή". Αν η αποστολή είναι επιτυχής λαμβάνεται το ακόλουθο μήνυμα :

    "Ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας. Ο κωδικός του αιτήματός σας είναι ..... Κρατήστε αυτόν τον κωδικό για να παρακολουθείτε την κατάσταση του αιτήματός σας."

 (85)
Facebook Δήμου Φαιστού (80)
 (82)
 (79)
Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Δήμου Φαιστού (81)
 (75)
 (76)
 (59)
 (78)
 (68)
 (63)
 (60)
 (71)
 (74)
 (70)
 (62)
 (65)
 (66)
 (64)